Think outside the box

Kóbor vagyok, nem turista

A kóbor kutyák nem választották ezt a sorsot. Rajtunk, embereken múlik, akik évezredekkel ezelőtt megszelídítettük őket, hogy felelősséget vállalunk-e értük.

Kézdivásárhelyi kutyabarátok vagyunk, rövid távú célunk a befogott kóborok örökbefogadásának megszervezése, ugyanakkor támogatunk minden olyan törekvést, amely kutyamenhely kialakítását célozza a városban.

joi, 14 ianuarie 2010

Koborkusz reloaded

Elhanyagoltuk ezt a blogot, én személyesen a homokba dugtam a fejem, mint a struccok, hogy ne is tudjak semmiről.
Ezt a csapat kutyát, akikről eddig irtunk, néhány nap múlva nem találtam a ketrecükben, különböző verziókat hallottam: autóval vitték el őket, szabadon engedték őket, az erdőbe vitték őket...
Azóta tudomásom volt még egy csoport kutyáról amit befogtak, de nem követtem figyelemmel a sorukat.
Jelenleg megint be van fogva egy még újabb csoport, talán 30 kutya. Nem volt merszem megnézni őket.
Kriszta

Un comentariu:

  1. Szia Kriszta,

    szoval koborkuszaitok (30-as csoportonkent) csak ugy eltunnek, igy oldjak meg nalatok (is) az un. koborkutya-problemat?
    Es ezzel SENKI SEM torodik, vagy van kozben pozitiv fejlemeny?
    Vagy ezt most hiaba irtam?

    RăspundețiȘtergere