Think outside the box

Kóbor vagyok, nem turista

A kóbor kutyák nem választották ezt a sorsot. Rajtunk, embereken múlik, akik évezredekkel ezelőtt megszelídítettük őket, hogy felelősséget vállalunk-e értük.

Kézdivásárhelyi kutyabarátok vagyunk, rövid távú célunk a befogott kóborok örökbefogadásának megszervezése, ugyanakkor támogatunk minden olyan törekvést, amely kutyamenhely kialakítását célozza a városban.

miercuri, 27 octombrie 2010

A három vigadós kutya gazdát keres



Sánta, Rozsdás (Kojot) és Kicsi, a három vigadós kutya gazdát keres. A kézdivásárhelyiek biztosan ismerik őket; a főtéri éjszakai élet állandó résztvevői voltak, aki szépen bánt velük, azt gyakran hazáig kísérték a kocsmából:) Most sürgősen állandó helyet és gazdát kell nekik találni, külön-külön is örökbe fogadhatók. Szabó Kriszta elmondja, hogy miért:

- Másfél éve etetem ezt a három kutyát (és még Rókát is, de ő mostanában átpártolt másokhoz, amit nem bánok, mert nem bírtam egyedül annyit etetni), ismerem őket, barátságosak, szelídek és nagyon jó kutyák. Rendszeresen adtam nekik gilisztahajtót, és egyszer bolha ellen is voltak kezelve. Ma befogták a sintérek az egyiket, visszaszereztem, de meg kellett ígérjem, hogy eltüntetem őket a főtér területéről. Hazahoztam hát, nagy kínlódások árán elhelyeztem őket a zöldséges kertünkben, a kerítést meg kellett erősítsük, magasítsuk, kuckót improvizáltunk nekik. Nekünk két kutyánk van itthon, azok is verekednek egymással, ezek az új kutyák újabb feszültséget, kertkapu zárást, rizikót jelentenek. Nem tudjuk a kertünket se használni rendesen miattuk, nem tudom, hogy a szüleim is meddig fogják tolerálni a helyzetet. Ezért sürgősen gazdát kell nekik találjak. Csak olyannak adom, aki szereti őket, és nem köti meg.



Sánta (már nem sánta) egy éve van a Vigadónál, középmagas fiatal kan, középhosszú göndörkés vörös bundája van, hosszú lábú, arányos kutya. Én nagyon szépnek találom, az alakját is, és a pofiját is. Nagyon nyugodt, a legnyugodtabb a három közül, talán bambának is lehetne nevezni, nem érdekli a verekedés, szeretetéhes, de szeretete megnyilvánulásaiban is csendes, visszahúzódó, ő a legragaszkodóbb a három közül. Elég sovány.




Rozsdás (Kojot, Dingó)
a legrégebb van nálam, eredetileg Róka barátnője volt, egyszerre kerültek a Vigadóba. Két éves nőstény, középmagas, hosszúlábú, arányos testalkatú, bundája rövid, jellegzetessége a rozsdás csíkjai és feltűnően sárga, világító szemei. Nagyon huncut, mindig játszhatnéka van, nagyon talpraesett, okos kutya. Öntudatos, a többi nőstényt ki nem állhatja, a Vigadót is nagyon védte.



Kicsi (ez a neve) kistermetű, tarka, rövidszőrű, rövidlábú fiatal kan kutya. Nemrég csatlakozott a csapathoz, nem volt szívem elkergetni, olyan édeske. Egyszer felvettem az ölembe sörözés közben, és a gyönyörűségtől szinte elájult, aztán elaludt az ölemben. Nagyon játékos, nagyon vidám kutya, kis termete miatt akár blokkban is lehet tartani.

Tel: 0741 915 970

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu